donderdag 9 maart 2017

Paisley Post

Ben heerlijk bezig geweest de laatste tijd met mezelf te verwennen.....
Een stempelset getiteld "Paisley & Poisies" met uitgebreid snijmallenset. Ik zocht in de categorie tijdloos... (niet aan thema gebonden) en vond o.a. deze, de bloemen uit de vorige post en jampotten (daarover later meer).
Ik heb het meerendeel van de stempels met archival op aquarelpapier afgedrukt en ingekleurd met drie kleurtjes distress inkt.
Er zijn genoeg framelits om alle stempels uit te snijden, maar ook deze gedetailleerde thinlits.
De tekst komt uit het set en is, evenals het goudkarton eronder, uitgestanst met het leuke labelset van Nellie Snellen.
Een stukje roze cardstock dat aan weerskanten in de labelpons is gegaan, zodat ik het kon vastzetten met beige lint.
Even een close-upje van de stempels en de toegevoegde doily.
Een heel ander sfeer met de ronde stempels uit het set en veel wit, blijft toch altijd chique. Echt mijn ding als het gaat om de stapeling van materiaal en zomaar een stukje craft karton.
De tekst komt uit het set en is in wit geëmbosst.
De enige toevoeging is een glitter enameldot van Marianne Design.
Bij het stempelset hoorde een embossfolder, maar die is helaas niet meer te krijgen. Niet getreurd want ik moet zeggen, dat deze folder van de markt er toch heel mooi bijpast.
Een totaal ander effect als je de stempels in kleurtjes afdrukt. De hele achtergrond zo gemaakt en wat verf stempels er over.
Het mosgroene raster is een framework die van Tim Holtz.
Stukje roze twine en nog wat enameldots.
Een leuk idee dat ik op pinterest tegenkwam:: tulle tussen twee banners (of in een opening in de kaart). Dat was even een precies werkje, maar met veel sticky tape kwam ik een heel eind.
Een paar voorbeelden van uitgestanste stempels. Het is een prachtig set van Stampin' Up waar veel mee kan. Bont, chique, ingetogen, feestelijk etc.
Fijne avond!

1 opmerking:

  1. waw, prachtige stempels en stansen! Mooie kleurencombinaties en best speciaal en tof met de tule.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen