woensdag 15 februari 2017

Bloempotje

Een bloempotje vol met "vetplantjes" en libelle's.
Afgelopen vrijdag bij Xenos het juiste stenen potje gevonden met een niet al te grote opening. Het beige pompoenetjesband en lint met stiksel uit eigen voorraad en ook hier wat skeletbladeren.
De inspiratie foto. Oh maar het eierdoosje en de kaarten zijn ook wel erg leuk....
 
De laatst gekochte transparante glitterpen bij Pipoos werkt uitstekend. Dankjewel Maartje voor het advies.
Ergens vorig jaar zomer was ik in een winkel die een ongelooflijke hoeveelheid verschillende papieren bloemen verkocht, ik wist niet waar ik allemaal tegelijk moest kijken, maar toen ik vroeg naar skeletbladeren kreeg ik het wonderlijke antwoord: "Nee die verkoop ik niet hoor, die zijn zo ouderwets".....?!
Nou ik vind ze prachtig, voegt toch altijd een leuk sfeertje toe, en ach, begin zelf ook een beetje ouderwets te worden :-)
Hoe praktisch zulke bloempotjes, water geven niet nodig (ik heb totaal geen botanische talenten, alleen kattengras).
Plant een leuk idee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen