vrijdag 16 december 2016

Magic Rose

Een zelfbedachte techniek kan altijd verbeterd worden :-)
Niet altijd is er genoeg ruimte voor een flinke witmarge aan je label, dus toch even verder uitgeprobeerd en jawel, nu ook een stoppertje. Leuk genoeg zit het nu ook lager op de kaart (er is en minder foamtape nodig en ik gebruik alleen de Scotch van 1 mm).
Het Papaya collage set van SU is ook heel geschikt voor een magic card (waar ik voorlopig geen genoeg van kan krijgen).
Je kunt het label er niet meer uithalen en de oplossing was veel simpeler dan ik dacht...
Ik zit nu middenin de best pittige griep (dag 4 pas) maar zodra ik daar uit ben zal ik foto's maken van de kaart samenstelling.
De vlinders ingekleurd met distress inkt en de lijfjes zijn gemaakt van opgerold tissuetape met tekst.
Het etiket uit de set aan één kan zodanig bijgeknipt, dat er een soort pijl ontstaat.
De roos en blaadjes apart gestempeld en uitgeknipt, zodat ik niet alleen twee blaadjes per bloem heb, maar ze ook ergens anders kan plaatsen.
De vogel eerst de pootjes afgeplakt met een post-it memo en daarna met zwarte inkt. Er zijn hier meer verjaardagen in december, vandaar de feestmuts.
Eerst de roos ingekleurd, gemat, de vogel er overheen en die vervolgens ook gemat en de bladertak toegevoegd.
Een heel chique kaart geworden.
Onder de bloemen en vogel een stuk kreukellint en verder alleen nog wat plakparels.
Om in een lijstje te doen.... :-)

1 opmerking:

  1. ziet er weer prachtig uit!
    grappig met die feestmuts bij de vogel!
    spoedig herstel!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen