dinsdag 27 december 2016

Happy Flowers

Hallo allemaal! Ik ben weer enigszins aan het opknappen, maar nog steeds niet helemaal beter. Gelukkig kon ik met een hoop medicijnen wel het familie kerstfeest mee vieren op eerste kerstdag en dat was heerlijk na twee weken binnen zitten.... Er blijven helaas nog wat restverschijnselen hardnekkig aanwezig: kriebelhoest aanvallen, bijholte ontsteking en nog wat energieloos.
De eerste week kon ik helemaal niets doen, halverwege de tweede week af en toe een half uurtje per dag. Kennelijk was ik even toe aan iets super vrolijks, want opeens creëerde ik deze berg bloemen. Hoe blij!
Het stempelset is Penned and Painted van Stampin' Up, weer van die heerlijke "lagen over elkaar" stempels.
Het lieveheersbeestje, is het niet schattig? Ik heb deze twee keer gestempeld: eerst op de bloem, dan op een los papiertje, het lijfje rood gekleurd en alleen dat uitgeknipt. Verhoogd opgeplakt met foamtape.
De basis is geëmbosst craft, een grote banner stans, daaruit een cirkel en een 'lijstje' van een scalloped cirkel.
Na lang treuzelen toch een set van 6 banner stansen gekocht omdat ik die toch wel erg leuk vind.
Alle bloemen zijn hand geknipt, heb ook lang over deze kaart gedaan: op dat moment keek ik soms nog een beetje scheel van de hoofdpijn en dat knipt lastig :-))
Thank you dat ik weer achter m'n hobbytafel kon!
Een andere uitvoering maar dan lekker vintage. Twee kleinere banners uit het stansset en veel vintage photo inkt op de randjes.
Alle bloemen direct op de witte basis kaart gestempeld en langs de rand uitgeknipt. De harten van de bloemen geëmbosst met pink, dacht ik, maar dat wordt een soort zalmkleur als het gesmolten is...
Wat vlinders, craft doily van Xenos en een strik.
Juteband onder de banner door evenals het sleuteltje aan een stukje touw.
Het uitknippen van de kaart rand geeft wel een heel sprankelend effect.
Stempelsets als deze werken makkelijk en snel, eigenlijk heb je met enkele bloemen in no time een leuke kaart.
Hoop dat ik snel verder opknap en nog meer bloemetjes buiten kan zetten.

1 opmerking:

  1. O jee dat is niet zo mooi dat je zo ziek bentgeweest maar gelukkig gaat het ( al is het vaak te langzaam naar je eigen zin) :de betere kant op.
    Erg mooi deze creaties met veel mooie bloemen en schattige lieveheersbeestjes!
    Beterschap en hopelijk meer knutselplezier.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen