donderdag 1 december 2016

De Buitenboel.....

Kerstsfeer buiten!
De krans basis is hetzelfde als die in de vitrine tafel, alleen nu in bruin/roze tinten. Omwikkeld met het juteband van de Wibra en rijkelijk voorzien van zachte fluffy "sneeuwballen" (Wibra).
De tekst zit op Tilda vleugels (afgelopen januari in de uitverkoop bij Pipoos) en nu nog wat donkerder geïnkt.
Om de krans netjes te laten hangen doe ik eerst een bandje glad om de krans en daar doorheen het lange lint.
Heel veel stansen zoals de glitter grote vlinders, de sterren en kerstster bloemen. Het leuke van de sterren (MD) is dat er een ophangoog bij zit die op elke maat past.
Ik wilde dit jaar zo goed als niets uitgeven voor mijn kerst creaties en gebruiken wat er is. Bijvoorbeeld de roze takjes met parels, witte stoffen bloemetjes met parelstrengetjes en wat oud roze kant.
Er is hier "zo'n laatje".... waar ik alles in gooi wat ik vast nog eens kan gebruiken. Je snapt dat het aangedrukt moet worden eer het dicht kan :-)
Het was hier bijna stille nacht...zo zoet en lang ik hiermee bezig was ;-)

Er staat een klein houten tuinsetje voor mijn woonkamerraam en daar is zeker ook nog plek voor een kleine 'Christmas touch'.
De kerstballen zijn al heel oud, het houten theeblad met zes vakjes voor theezakjes is van de Action. Daarin kleinere ballen met tissuepaper (Action). Buiten mag alles best een beetje.... feller.
Het is dubbel fun, want ik zie het ook van binnen vandaan.
Al jaren wandelt er een grote pot smeerbare sneeuw met de kerst activiteiten mee (ooit eens bij Pipoos gekocht) en daarmee de randen en hier en daar de ballen bewerkt.
Er gaat ongemerkt heel veel tijd in zitten, maar wat een heerlijke, rustgevende en feestelijke tijd.
Have a fluffy day!

2 opmerkingen:

  1. ook deze is supermooi! Durf je zo'n mooie krans echt buiten hangen? Krijgt zoiets moois geen voetjes?
    leuk die felle kerstballen in het houten bakje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een geweldige krans. Ik denk dat iedereen met veel plezier wacht als hij bij jou op de bel drukt. Je hebt dan echt iets te kijken. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen