vrijdag 30 december 2016

Best Wishes for 2017!

Hallo liever volgers! Ik wil jullie met dit kaartje allemaal een spetterend.... Oud & Nieuw toewensen. Heel veel plezier en een gelukkig, gezond, verrassend en creatief nieuw jaar!
Dankjewel voor alle leuke reacties, jullie inspiratievolle blogs, tips, ideeën en enthousiasme. Gezellig samen op naar weer een creatief jaar.
Het begon met een witte basiskaart, roze cardstock in de muur embossfolder, beige cardstock in een swirl embossfolder en een stukje watercolor paper voor de achtergrond. Goed nat gemaakt en met verschillende kleuren memento inkt bewerkt (vrij vertaald: lekker kliederen :-)
Aangezien ik nog veel memento kleuren heb waar ik niet meer mee stempel (ik vind de druppelvorming niet mooi) vind ik het een uitkomst om er andere technieken mee te doen. Het was de eerste keer dat ik de "watercolor wash" techniek uitprobeerde en het is niet alleen heel leuk om te doen, maar vooral ook snel met een verrassend resultaat.
De vlinder is gestempeld op watercolor papier in drie lagen, na elke laag wat water gesprayed en gedroogd met de heattool.
Eén van mijn favoriete stans randen. Al weer een paar jaar geleden gekocht van Joy! De meeste "kant" randen waren toen bedoeld om onder ander papier te schuiven, ze hadden altijd een rechte kant, dit was de eerste die ik tegenkwam die zo breed en mooi opengewerkt was. Gesneden uit watercolor papier.
De finishing touch zijn wat lovertjes van de Action en twee kleuren gestreept satijn band.
Laat de oliebollen smaken! Proost!
Morgen heb ik een vertroetel-jezelf-dag gepland omdat ik eindelijk durf te zeggen dat ik beter ben. Kapper, lekker door de stad, langs het oliebollenkraam en natuurlijk de hobbywinkel.....

De kaart doet mee met de nieuwjaarskaarten challenge bij Dutch Card Lovers.

6 opmerkingen:

  1. Schitternd! Ik wens je een prachtig 2017 met veel creatieve momenten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat een pracht van een kaart Christine!
    Mooie technieken gebruikt, water color papier moet ik toch ook eens gaan gebruiken mooi effect geeft dat.
    De rand stans is inderdaad prachtig die ken ik niet.
    Ik hoop dat je jezelf goed verwend hebt vandaag en geniet van de jaarwisseling.
    Voor jou ook een gelukkig, creatief en vooral gezond 2017 gewenst!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Super fijn dat wij elkaar inspireren! Ook jij, samen met hen die je dierbaar zijn, een SUPER goed, gezond en vooral creatief 2017!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en mooi met die rand eromheen. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Doet al verlangen naar de lente! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen