donderdag 1 september 2016

Leeslampje

Het begint met een nieuwe stans: Open Book van Marianne Design. Een al wat oudere, maar ik heb deze nog maar onlangs gekocht. En wat ben ik er blij mee! Simpel doch doeltreffend. Je kunt er zelfs hele schriften met veel pagina's mee maken en dan innaaien met de schoolschriftsteek.
Een papierblokje van de Markt, wat distress inkt en....
....er ontstaat een mini art journal. De tekst stempel is niets mis mee, die letters staan wat schots en scheef, heel toepasselijk niet?
De boek stans inkten in de mal, de tweede stans kleiner knippen zodat je een duidelijke kaft te zien krijgt.
De zwarte vlinder staat al op het papier.
Het favoriete lampje is een leeslampje geworden, het licht is gemaakt met een verfstreek stempel.
Ik heb twee dezelfde papiertjes uit het blok genomen en bij eentje gedeeltelijk de rozen uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Vlinders van SU gestempeld met distress, beetje de waterbrush erover en geponst. Touwtjes er omheen geknoopt en er ontstaat een heel vrolijke, zomerse sfeer.
De tekst is zo waar, ik mag me rijk rekenen met pracht vriendinnen en ja, die zetten vaak dingen in een heel ander licht waardoor ik me gesterkt, geliefd, gesteund en bijzonder voel.
Dit kaartje is voor speciaal als dank voor hun.
Thanks for being in my life!

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Echt weer door jou uitgedacht, zó leuk met welke combinaties je komt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk hoe je alles zo mooi gecombineerd hebt!
    groetjes,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi.
    Helemaal af, met al die details

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Christine!
    Je hebt aan veel onderdelen aandacht gegeven waardoor er accentjes ontstaan. Erg leuk.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Christine!
    Je hebt aan veel onderdelen aandacht gegeven waardoor er accentjes ontstaan. Erg leuk.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen