donderdag 4 augustus 2016

Purple Pink and Bird

De roos bij het Papaya set is wel erg mooi. Nu ingekleurd met Spun Suger distress inkt. Het is een heel licht kleurtje en heeft verschillende lagen nodig, maar dan heb je deze pracht kleur. De blaadjes met twee kleuren groen.
De lijst is gestempeld met paarse distress.
Het eerste wat ik gedaan heb is de super grote flourish stempel van TH in grijs afgedrukt.
Het etiket uitgestanst en de midden cirkel eruit geknipt. Er achter een roos geplakt en aan weerszijden een bling steentje.
Het lint met tekst voorzien van super sticky tape en met plooitjes eronder geplakt. De splitpen met het paarse steentje is al heel oud, maar komt wel heel goed van pas.
Oh close-upje, love the roses....
De vogel en de takken zijn gestempeld met versa color inkt, eerst een keertje afgedrukt op een kladje. Zo krijgt het een matte oude look.
De vlinder uit het set heeft geen middenstuk, waardoor je de vleugels ook los kunt gebruiken. Ingekleurd met verschillende tinten roze distress.
Bij de vleugel links had je anders toch de helft van een lijfje gezien.
Het is niet mijn eerste keus gek genoeg, paars, maar ik moet zeggen dat de combinatie heel sprekend is geworden.
Frame it! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Je weet het... ik hou van paars :). Vind het een prachtig kaart qua kleur, maar ook de indeling en rozen vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie rozen! leuk kaartje.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen