woensdag 17 augustus 2016

Afgelopen vrijdag liep ik, alweer, naar de hobbymarkt waar ik in de uitverkoop bak deze prachtige emboss folder tegenkwam: Precious Marieke Blossom folder. Aangezien ik nooit genoeg bloemen kan hebben....weet ik dat ik deze vaak zal gebruiken. De folder embosst prachtig.
De bloemen ingekleurd met distress inkt en de waterbrush.
De kleuren zijn heel zacht en omdat de emboss achtergrond al zo mooi is op zichzelf, heb ik niet al teveel toegevoegd.
Een labeltje met kant stempel, kanten vlinder stempel, wat stoffen roosjes en een grote strik.
Over de achtergrond een strook kant, wat de shabby sfeer benadrukt.
De parelketting heb ik er drie keer omheen gewikkeld, niet alleen bijpassend, maar verhoogt ook het "schattig-gehalte"....
Een leuke manier om je embossingfolders op een andere manier te gebruiken.
Het kan altijd zoeter! Een kaart die toch wel mijn lieve kant laat zien.... :-)
Gekozen voor wat "poeder" kleurtjes, nu het label in de embossfolder en gebruik gemaakt van mijn nieuwe "stel-zelf-je-postzegels-samen-stempelset".
De bijpassende pons heb ik niet, maar een oudje van de Boekenvoordeel voldoet prima.
De achtergrond eerst bestempeld met een doily stempel en voorzien van een handmatige stiksteek.
Een samenstelling gemaakt van de postzegels, een bestempelde die-cut, strikje en bandje er omheen.
Veel lovertjes, parels en de prachtige rozen zijn van het merk Santoro.
Nu zie je het resultaat van de embossfolder: strak, hoog en zonder scheurtjes.
Een heerlijke kaart om te maken en een aparte kleuren combinatie.
Be nice and create ;-)

1 opmerking:

  1. de eerste kaart vind ik super, idd een heel mooie embossingmal, tof om het in te kleuren zo!
    De 'collage-postzegelkaart' vind ik ook tof!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen