dinsdag 26 juli 2016

Vintage Dreamcatcher

Er zijn van die snijmallen waar ik per direct op slag verliefd op ben en dit is er zo een. Ik vind dreamcatchers prachtig en ik vind altijd wel weer ergens een exemplaar die in de slaapkamer hangt.
Het begint (alweer :-) met mijn favoriete behang embossfolder en very vanilla cardstock van SU. Geïnkt met vintage photo distress en een sponsje op een craft kaart van Action.
De grote cirkel gestanst uit craft en bruin geïnkt, daarna bestempeld met (heel oude) stempeltjes met getallen erop. Natuurlijk deze bijpassende tekst van TH.
De set met veertjes vier keer gestanst en bestempeld met dezelfde getallen, een tekst 'handle with care' en de curiosity defenition stempel van TH.
De veren geïnkt terwijl deze nog in de mal zitten.
De bevestiging met een paperclip van TH en nietjes voor het vintage effect.
Achter de dreamcatcher een oud schrift met de tekst dreams. Een dromenschrift, het opschrijven van je dromen kan, zo wordt gezegd, informatie en inzichten geven.
Het is een zo leuke (oude) stempel van de voorkant van een notebook (composition book) en een pagina met lijntjes en perforatie gaatjes.
Opgehangen aan een stukje touw, hiervoor het ik het ophang-oogje afgeknipt.
Toegegeven, ik heb nu natuurlijk heel veel veertjes gebruikt, één keer stansen is ook genoeg, of je kunt het combineren met lintjes (event. voorzien van kraaltjes) en echte veertjes. Mogelijkheden genoeg.
A dream comes a size too big, so you can grow into it.....

1 opmerking:

  1. Wat mooi om te zien dat jij ook met deze materialen je geheel eigen draai er aan hebt gegeven. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen