zaterdag 16 juli 2016

Summer Card


Summer in the house!
Afgelopen woensdag samen met mijn vriendin aan de knutsel. Zij had een ansichtkaart bij zich als inspiratie. Ik heb er alleen de 'ingrediënten' uitgefilterd: zon, bloem, vlinder en bonte kleuren.
Het is een samenvoeging geworden van stempelsets die ik nooit eerder bij elkaar heb gebruikt. Daarbij heb ik de grote bloemen alleen uitgestanst, nog niet direct op papier gestempeld. Hoe vrolijk?
De vlinders gestempeld en geponst. 
Het gebroken witte vel eerst heel gelaten, helemaal ingevuld en daarna pas in drieën gesneden.
Het kaartmodel met de pootjes blijft leuk en goed staan.
De zon is gestempeld met goud inkt van Brilliance.
Het tekstje op de kaart bewust heel klein gelaten (SU Pun Intended) want de kaart spreekt en sprankelt voor zich.
Ik wilde nog wat extra sprankelends toevoegen en dat werd de parelketting. Op de plaatsen waar deze in een gluedot geduwd zit.... heb ik met een tangetje twee pareltjes eraf geknepen, alleen het draadje lijmt beter. Aangezien gluedots bij mij maar tijdelijk lijmen (en er blijft altijd beweging in zitten) de bloemetjes/vlindertjes erop met alleslijm.

Gebruikte stempelset van SU:
Kinda Eclectic
Gorgeous Grunge
Timeless Textures
Flower Patch
Papillon Potpouri

De kaart doet mee met de zomer challenge bij Craft Addiction.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk vrolijk deze apart model kaart, mooi gedaan!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christine wat een super mooie creatie ! Heel leuk van model en wat heb je een super mooie achtergrond gemaakt ! Leuke vlinders ook en dan die parelketting ... heel leuk !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christine
    Prachtig is je kaart en zo vrolijk met deze kleurtjes en stempels die je gebruikt hebt.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen