vrijdag 22 juli 2016

Celebrate Life

Het was al een paar maandjes geleden, dat ik voor het eerst een gezocht advertentie op marktplaats zette m.b.t. het Papaya Collage stempelset van SU uit 2012. Meerdere keren verlengd en eigenlijk rekende ik er al niet meer op, totdat ik afgelopen maandag een mailtje kreeg van een oplettende marktplaats bezoekster dat er een advertentie was geplaatst.
Ik heb deze set kunnen overnemen voor een heel laag prijsje en de kwaliteit is als nieuw. Ben nl. dol op de collage sets van SU met name door de vaak onverwachte combinaties.
Het begint met een craft basiskaart van Action, daarop een gebroken witte strook bestempeld met de tak uit het set in bruin.
De strook verkreukeld en opgeplakt.
Er omheen een kreukellint dat bovenaan in een grote strik vastzit.
Een stuk fel roze cardstock met de "behang" embossfolder en uitgescheurd.
Celebrate life! Het zijn twee verschillende stempels op een banner stans van Eline.
De lijst gestempeld en uitgeknipt, de randen een beetje opgekruld. Een los stukje papier wat kleiner dan de binnenmaat en daarop de tak in twee kleuren distress inkt gestempeld.
Er overheen het etiket en de vlinder uit het set.
De vogel in bruin gestempeld (archival sepia) en ingekleurd met de twee distress kleuren. Ik heb ook geïnkt over het bruin, waardoor je toch een schaduw krijgt van het groen.
Als finishing touch de zo leuke feestmuts uit het set in fel roze versa color inkt.
Het leven is mooi, alhoewel soms ook een beetje warm ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen