woensdag 4 mei 2016

Frame Card

Weer zo'n bijzondere combinatie! Dankjewel Maartje voor de tweede inspiratie foto. Je kent mijn smaak.
Het begint met twee stroken papier en ja ook ik ben gek op ruitjes! Komen uit een blokje van Boekenvoordeel (met nog veel meer leuke ruitjes) en een effen blauw/groen strookje uit een blokje van Action. Beiden geplakt op een correspondentie kaart en over de tweede strook nog zo'n kaart.
Daarop gestempeld, om te beginnen de super grote Baroque achtergrond stempel van SU in goud en enkele stempels uit het Gorgeous Grunge set van SU in dezelfde kleurtjes als het papier.
Een lijstjes stans van MD uit craft en met fel roze memento inkt gepoetst terwijl de stans nog in de mal zat.
De kale takken stansen van Craft Emotione uit goud karton, bloemen uit het Petite Flowers set van SU omdat dit bloemetje toch ook een beetje een baroque uistraling heeft.
De blingsteentjes maken het af.
Ik was zelf zeer verrast hoe mooi de kaart geworden is in deze aparte combi.
Het kan een idee zijn dat ik vaker met mijn ogen dicht stempels uit de kast pak...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen