maandag 30 mei 2016

Vaderdag

Ship in a bottle!
Grappig hoe ik soms op ideeën kom: terwijl ik laatst mijn artikel over de bloem-pot schreef, dacht ik opeens aan wat ik als kind al zo fascinerend vond....
Hoe krijgen ze die bootjes in een fles?
Gelijk op zoek naar de boot stempel (Eline) en laat deze nu precies in de jampot passen.
Achtergrond papier van Eline vastgezet met de naaimachine op een craft basiskaart van Action.
De andere stempels zijn ook allemaal uit het nautic set van Eline. Het labeltje gestanst met een TH stans evenals het kleine etiketje onderaan.
De omtrek van de pot lichtblauw geïnkt voor een glas-effect.
Het deksel nogmaals afgedrukt met goud inkt.
Het blijft een mooie stempel, een soort haven rekening. De labels komen met een los rondje.
De bedels uit eigen voorraad, het ankertje zit samen met een heel klein labeltje aan het herkenbare blauwwitte twine.
Erg leuk om weer eens met dit thema te werken.
De jampot wordt zeker één van mijn favorieten, want bij geen idee wat te maken, alles kan je in een pot doen....

2 opmerkingen:

  1. Super verzonnen!
    Mooie kaart,

    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave uitwerking! Ik ben er fan van ;). Maarre ben je er al uit... hoe komt dat schip nu in de fles? ;)

    BeantwoordenVerwijderen