woensdag 4 mei 2016

Paper Tape

Afgelopen zondag heb ik speciaal een vrije dag genomen voor mezelf en voor de hoge stapel half afgemaakte ideetjes op de hobbytafel.
Heel veel van deze half-afjes bestaan uit items die ik op pinternet zie en gelijk in klad een stukje ga namaken met het idee.....dat doe ik zodra ik tijd heb netjes over. Niet dus, want die stapel wordt steeds te hoog.
Zeker 90% verdwijnt in de prullenbak omdat het bij nader inzien niets voor mij is of toch niet wordt wat ik ervan verwachtte.
Deze kaart hoorde wel bij de lucky ten.
Gebaseerd op een voorbeeld uit de nog lopende SU catalogus. SU verkoopt een washi tape pons waar inderdaad een strookje tape met de bekende kartelrandjes van de plakband automaat uitkomt. Echter, dit strookje vind ik veel te klein en daarom zelf strookjes gesneden van een correspondentie kaart (jaja Hema) en met de kartelschaar de zijkanten geknipt.
Een geweldig stempelset van Bo Bunny en, naar het voorbeeld, stempels slechts gedeeltes afdrukken op zo'n manier, dat de afbeeldingen nog direct herkenbaar blijven.
De achtergrond is een embossfolder van TH, daarop een zachtgroene doily en lussen van touw.
Het nu al onmisbare vogelkooitje van TH en de vogel in zwart, omdat mijn vriendin gehoord had dat het een kraai moet zijn......
Ik zoek de overeenkomsten nog ;-)
Kaart is zeker voor herhaling vatbaar, want het stempelen op stroken geeft plenty mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen