woensdag 4 mei 2016

Love to Dream

Ja zeker ik houd ervan om te dromen, dat alles mogelijk is om te beginnen achter de hobbytafel.....
De basis is roomwit papier, tekststempel van La Blanche, Gorgeous Grunge set van SU, Timeless Textures van SU, big words van Joy! en de krullen uit een handlettering set van Eline.
Kaart gemaakt n.a.v. een inspiratie foto van Maartje, dankjewel hiervoor.
De libelle stempel heb ik al heeel lang en de herkomst weet ik niet meer.
Ik heb een groot label gestanst en de kleine komt uit een pons.
De libelle zowel op de grote als op de kleine gestempeld en ingekleurd met acrylverf. Dit geeft niet alleen meer dimensie, maar geeft ook meer een distress/vintage look.
Het kleine label opgeplakt met foam, doordat de libelle er nu ook onder zichtbaar is, vergroot het diepte effect.
Alle randen oud gemaakt en geïnkt met zwarte distress inkt.
Het leuke van dit soort inspiratie foto's is het combineren van stempels, kleuren en lay-out wat ik zelf niet zo snel zo doen/bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen