woensdag 4 mei 2016

Dandelion

Een tijdje geleden was ik een heerlijk dagje aan de shop met mijn vriendin in Ridderkerk. In een klein maar heel gezellig hobbywinkeltje vond ik deze stempel van de paardenbloem in de wind....en was gelijk verliefd.
Niet alleen omdat het zo'n grote stempel is, maar ook voor heel veel gelegenheden te gebruiken.
De achtergrond bestempeld met verfstrepen van SU, een soort cracle clearstamp van Joy! en een harlequin stempel van Stampin' Back, alles in zachte pasteltinten.
De bloem zelf is afgedrukt met archival sepia.
De onderste strook voorzien van een doily, banners uit de SU pons en een tekststempeltje dat ik eens gratis kreeg als bedankje bij een SU bestelling.
Wel moet ik even vermelden, dat ik de bloemstempel in drie stukken geknipt heb......omdat de stempel nogal breed is. De bloem met een enkele pluis is ook al heel mooi, daarna kan je pluis naar behoefte toevoegen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen