dinsdag 17 mei 2016

Collage kaart

Het is dit jaar voor het eerst dat ik echt uitgekeken heb naar de uitgifte van de nieuwe Stampin' Up jaarcatalogus. Vorige week ontvangen en er werkelijk van gesmuld....
Niet in eerste instantie voor de nieuwe producten, maar voor de enorme hoeveelheid voorbeelden, ideeën en onverwachte combinaties. Het is een dik kijk- inspiratie- en doeboek.
Er staat een stempelset in dat werkelijk veel weg heeft van de sfeer van Tim Holtz.....en ik heb de voorbeeldkaart nagemaakt met wat ik in huis heb.

De achtergrond is gestempeld met een bouwtekening van TH, het Timeless Textures stempelset van SU en de nodige spetters.
Stoel, sleutel en klok zijn stansen van Joy!, de deur is van MD waarbij ik het papier eerst bestempeld heb met de hout stempel van TH.
Ik had het nog niet eerder uitgeprobeerd: ga met je versamark inkt rijkelijk over de stans heen terwijl deze nog in de mal zit. Voorzichtig uit de mal verwijderen en heat embossen.
Vergeet ik nog te zeggen dat ik zelfs twee randjes met de prikpen bewerkt heb.
Heel leuk, collages maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen