zondag 22 mei 2016

Bijzondere Week

De afgelopen week is een heel bijzonder feestelijke, speciale en memory building week geweest. Vandaag geniet ik na en is het opeens heel stil....
Een dag dat mijn ouders 60 jaar getrouwd waren, twee dagen later een groot feest in een party centre met zoveel familie en vrienden. Nog een dag later komt de burgermeester aan huis om het bruidspaar te feliciteren en dat heeft toch wel wat. Familie uit het buitenland waarmee ik gisteren nog een extra prachtige dag heb doorgebracht.
Tussen alle bedrijven door was ikzelf ook nog jarig en wel op dezelfde dag als het feeft. Hoe bijzonder is dat?
De kaart heb ik gemaakt voor het bruidspaar en gelukkig had ik voor deze diamanten bruiloft nog een stuk diamanten cardstock van SU om een mooi hart mee te maken.
Wit en beige parelmoer linnenkarton eerst geëmbosst en daarna gesneden en geponst met de bird builder pons van SU.
Het getal 60 uit goudkarton met de cijferstans van MD.
Een paar blingsteentjes, grote strik van kreukellint met daarop het zo mooi bijpassende embellishment van SU.
Binnenin een gedicht geschreven over dit heuglijk feit.
Herinneringen om nog heel lang te koesteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen