zondag 6 maart 2016

Sunburst Die

Een andere Stampin' Up product van mijn verlanglijstje gestreept.... Heb ik even over moeten nadenken vanwege de prijs (35,-- :-0) maar ik weet gewoon dat ik hier veel mee ga doen. Samen met Vera hebben we samen sunburst kaarten gemaakt met handgesneden papierpunten en die zijn heel leuk, alleen komt dat bij mij (alweer) steeds niet uit of vind ik het niet strak genoeg.
De snijmal is groot: 12 x 16! cm, maar je kunt natuurlijk ook gedeeltes snijden.
Het plaatje met de prachtige tekst komt uit een ander papierblokje van de markt, super tekst.
Het is een blad vol met afbeeldingen waaronder ook deze leuke voor Pasen. Laat ik nu net nog houten deurtjes/luiken hebben die bijna hetzelfde zijn als op het ei.
Een oude postzegelpons gebruikt en daarop gestempeld.
De kanten rosetten waren een onderdeel van een eerste prijs en passen er nu mooi bij.
Tweet tweet, daar zijn ze weer ;-)
Nu de sunburst gestanst uit aquarelpapier, gestempeld met een bloem uit de Petal Potpouri set van SU en met waterverf ingekleurd.
De vogels zitten op een uitgeponste bloem die bij het stempelset hoort.
Ik burst werkelijk van de ideeën....:-)

1 opmerking:

  1. Wat zijn je vogeltjes leuk, ook in de vorige post! Ik snap dat je toch voor de snijmal bezweken bent. Het is anders wel heel erg puzzelen om het helemaal strak te krijgen. Mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen