zondag 6 maart 2016

Shabby Stampin' Chic

De sunburst kan ook heel aaibaar zijn....
Je hoeft niets weg te gooien: in dit geval komt het vellum uit de stans en het ruitjes papier zijn de tussenstukjes die je ook prima op zich kan gebruiken.
Het vellum geëmbosst met de lace embossingsfolder van SU.
De stiksteek met een prikpen en de hand....dankjewel Vera voor de inspiratie.
De bloemenkrans komt uit het stempelset Timeless Love van SU, grote strik erop met kreukellint en een shabby plaatje uit jawel het blok van de markt (naast het ei).
Eronder breed kant (ooit uit een tuincentrum) en lint met een beetje glitter van Boekenvoordeel.
Ik heb ook een nieuw woord geleerd: fussy cutting...
Het betekent in mijn beleving: handmatig uitknippen zoals een pons of stans dat zou doen, dus met een (wit) randje en niet strak langs de lijntjes.
Nu krijgt de sunburst een totaal andere uitstraling.

Het valt misschien op dat ik vaak nergens een sentiment op stempel/plak, maar dat doe ik eigenlijk heel bewust: zodra er zich een gelegenheid voordoet, hoef ik alleen dat nog maar op de kaart aan te brengen en zit ik niet aan een bepaald thema vast.

Alweer een dag met een strik!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen