zaterdag 12 maart 2016

Flowers

Dankjewel Maartje voor de inspiratie!
Je kaart met de flessen en bloemen bracht mij op het idee om mijn favoriete jampotten (Boekenvoordeel) te gebruiken als alternatieve bloemenvaas.
De stelen in de grote pot zijn gestempeld. Een stempelsetje dat ik ooit gekregen had met m.i. heel rare bloemen op de stelen. Die heb ik eraf geknipt....
Papier van de markt, bloemen van het set Petite Petals SU en de leuke itty bitty flowers.
Bovenop de omgevallen kleine jampot de bloemenvaas uit het SU set Pictogram Punches. I fussy cut :-) de takjes.
De etiketjes en het leuke hartjes labeltje maken onderdeel uit van het stansset.
Het achtergrond papier (lijkt op gekreukt oud behang) is ook van de markt.
Alle randjes zijn geïnkt met Vintage Photo distress ink, een heel werkje, maar toch een lekker vintage gevoel.
Weer wat van mijn to do list afgestreept! Dit kaartje heb ik al zovaak op internet voorbij zien komen en nu mijn versie gemaakt.
Zo simpel en leuk. Gebruik gemaakt van mijn geliefde Flower Patch stempelset met stansen, de rand is gemaakt met een randstans van MD.
De bloemen zijn geplakt op de bovenrand van een label, waarop je ruimte genoeg hebt om je persoonlijke boodschap te schrijven.
Natuurlijk kan je ook een serie op je vensterbank zetten m.b.v. kleine kaartenhoudertjes. Goed voor mensen zoals ik zonder groene vingers ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen