zondag 27 maart 2016

Flower Bag

Vrolijk Pasen!
Op de meest onverwachte momenten kom ik altijd de meest leuke dingen tegen....
Ik was gisteren bij de Etos, wachtte bij de kassa en daar achter op een plank stonden verschillende kadotasjes. Op mijn vraag "kan ik de tasjes ook los kopen" werd ja geantwoord en de prijs is te schattig...: 35 cent! Gelijk 3 gekocht. In Albert Heijn kom ik toch mijn gezellige verrassing Vera tegen en gelijk een tasje gegeven. Hier word ik toch zo blij van.
De tulpen heb ik al heel lang, stonden een beetje in een onopvallend hoekje, beetje korter gemaakt en, na deze afgestoft te hebben :-) in het tasje gezet.
Het stempelset Petal Potpouri van SU speelt de hoofdrol, hele grote vrolijke bloemen die nu in de "two step" methode zijn gebruikt: de massieve eerst in een lichte kleur, daarna de bloemenstempel er over in een donkere kleur. De bloem die anders veel wit heeft is dan gelijk ingekleurd.
 
De zijkanten kunnen bij mij nooit leeg blijven, tenslotte zie je deze kanten ook als de tas op tafel staat.
De achterkant, hier heb ik met een mooi etiket de tekst "Etos" weggewerkt.
 
Begonnen met een verzameling verschillende doily stansen in paars en parelmoer wit. Bloemen geponst, parels erop (Xenos) en nu de vlinders zwart gestempeld. Ik vind dit mooier bij het geheel/de tekst op het tasje passen.
De bloembladeren zijn gemaakt van lint (bestaat alleen uit blad).
\
Het eerste dat ik deed was het wegwerken van de oranje binnenkant en linten, want oh wat is die bijna lichtgevend...... Ik heb vier vellen tissuepaper (Action) in de binnenkant geschoven, om de rand heen naar buiten gevouwen en vastgezet met lijm en gluedots. Het paarse lint is van Boekenvoordeel.
Een supermooie spetterende binnenkomer nu de tas op tafel staat.
Fijne paasdagen!

1 opmerking:

  1. Kijk, hier hou ik nou van!!
    Jij ziet ook altijd andere dingen dan waarvoor iets bestemd is.
    Verzin een maar, een tasje als vaas gebruiken en hem dan eerst nog eens zo leuk op pimpen.
    GEWELDIG idee, staat heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen