maandag 21 maart 2016

Envelop op de kaart

Het idee van de envelop op een kaart kwam spontaan bij me op na het zien van de lopende liftchallenge: een gevouwen stuk papier op je kaart.
De envelop gemaakt m.b.v. het envelop punch board en het kwam per ongeluk leuk uit dat de flap iets te lang werd..... Een beetje opgebold en vastgezet met een knoopje.
In de envelop twee tabbladen gemaakt met de filefolder stansen van resp. MFT en SU.
Sierpapier van Studio Light, ticket uit de pons en een mini roze wasknijpertje.
Alles op een craft basiskaart van de Action.
Ik probeer de laatste tijd wat vaker doilies te gebruiken, bij anderen vind ik het altijd erg leuk, maar zelf denk ik er nooit aan. Toch wel very cute.
Alle randjes zijn geïnkt met vintage photo distress ink (kan er niet buiten) en ook hier het verrassend schattige tissuetape van Albert Heijn (het eerste dat -tot nu toe- blijft plakken).
De tabbladen kunnen er natuurlijk uit. De witte geeft ruimte genoeg om je persoonlijke boodschap op te schrijven en de andere is bijv. een leuke plek om een kadokaart op te bevestigen.

De kaart doet mee met liftchallenge #102
"Omgevouwen papier op je kaart"

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk opgebouwd! Erg mooie lift met het envelopje. Tof gedaan, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker grappig dat de voorflap zo groter uit viel maakt het leuk!
    Ik vind je kleurtjes weer erg mooi bij elkaar en ik kan ook niet zonder vintage foto duisters inkt hoor heb al twee kussens versleten bijna omdat ik in navul flesje kapot had laten vallen...en dat geeft me toch een zooi haha.
    Ik wens jullie gezellige Paasdagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen