dinsdag 22 december 2015

WaterColor Mother-of-pearl


Heel lang heb ik gezegd: stempels inkleuren? Niets voor mij...
De klaprozen kaart was zo mooi geworden, dat ik het steeds leuker begin te vinden. Afgelopen vrijdag was ik bij Pipoos en absoluut niet op zoek naar waterverf met parelmoerglans. Het stond daar, prachtig doosje en ik kon het niet laten staan.
Na wat kleine inkleur projectjes zoals de vlinder een wat grotere stempel: postcard van Joy! crafts.
Een beetje ingewikkeld omdat je in zwart wit soms moeilijk kunt zien waar de ene bloem eindigt en de andere begint....maar dit is het eind resultaat.
Het is heerlijk ontspannend om te doen en de kleuren (12) springen eruit.
Het parelmoer is op de foto minder stralend/blinkend dan in het echt, maar je ziet wel hoe mooi de kleuren in elkaar overlopen.
Het is voor mij nog wat onwennig, maar dankzij goede waterverf oogt het direct goed.
Veel oude stempels worden op deze manier weer helemaal nieuw.
Het verfdoosje is van Panduro.
Glimmend parelmoer is niet altijd toepasselijk en dan neem ik weer de oogschaduwapplicators en versacolor inkt.

Color it beautiful!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen