dinsdag 22 december 2015

Four Seasons


Het Sheltering Tree stampset kan je 1001 kanten mee op...
Het vier seizoenen idee vond ik in een wat andere vorm op Pinterest en heb er mijn draai aan gegeven.
Het staande kaartmodel (noem ik voortaan de kamerschermkaart...) stond al heel lang op mijn verlanglijstje, maar ik had de pons niet. Intussen de bestelling van SU binnen waarbij ook deze multitoepasbare Delicate Label pons. Daarmee geponst ontstaan er pootjes.
De schommel, hark, fiets, sneeuw en extra blaadjes/bloemetjes horen bij het set.
De bladeren (waterverf effect) en de boom zijn aparte stempels, juist daarin schuilt het geheim van de vele mogelijkheden. Daarbij vormt de grote bladeren stempel ook op zich een heel mooie achtergrond bij heel andere projecten.
Het biedt de suggestie van bladeren....
De bomen zijn gestempeld met Brilliance pearlescent.

Let Christmas be your sheltering tree.

1 opmerking:

  1. Wat een hoop moois is er weer te zien op je blog. Deze 4 seizoenen vind ik echt geweldig mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen