zaterdag 3 oktober 2015

Mini Swap

Een miniswap tussen Vera en mij!
De afgelopen week appten Vera en ik wat leuke kaart voorbeelden van internet en pinterest naar elkaar en kwamen we op het idee er eentje voor elkaar te maken, een liftkaart.
Bovenstaande is de kaart van Vera voor mij, hoe leuk! De ingrediënten van de liftkaart waren in hoofdzaak vlinder, knijpertje, dubbelgevouwen doily en een banner.
De gestempelde achtergrond valt op en is heel mooi in kleur met de overige onderdelen.
Thanks much Vera! Hier nog even een close-upje.
De kaart zat in deze envelop, altijd mooi het handgeschepte papier, incluis touwstrik ik roos.
Dit is mijn versie voor Vera. Grappig, bij ons allebei het idee van stiksteken. Ik heb mijn kaart onder het naaimachine gelegd.
Verder veel stansjes met stiksteekjes, stansvlinder en in de linker bovenhoek een van de zo superleuke mixed media dies van Tim Holtz.
De tekst is een samengesteld geheel van veel afgeplakte stempels.

Het craft dat je kunt schuren blijft erg leuk. De mooie papierkleuren zijn afkomstig van Stampin' Up, dankjewel Maartje! voor dit leuke presentje bij de bestelling.
Ik heb er een doosje bij gemaakt, zodat er nog stansjes bij passen.
Sorry voor de ietwat wazige foto....
Het was voor mij enigszins "out of the comfort zone...." maar daarom deste leuker om te doen.
En dan praten we alweer over de volgende swap :-))

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook mijn blog geplaatst, jouw versie vind ik lekker vrolijk :)
    BInnenkort nog maar es doen.
    Groetjes\\Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!!! Je herkent jullie stijl in de kaarten! Die die van TH heb je erg gaaf gebruikt in deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen