dinsdag 29 september 2015

Just Stampin' (Up)

Opruimen is niet altijd het leukste klusje, maar heeft soms wel heel leuke bijverschijnselen....
Het ordenen van mijn snijmallen en stempeldozen zorgde ervoor, dat de leuke snijmallen van Marianne Design (dia, polaroid en filmstrip) naast de geweldige stempelset "Painted Petals" van Stampin' Up lagen. Wat een leuke combinatie, dacht ik...
Aangezien opruimen ook altijd morgen kan, eerst mijn inkt gepakt en aan de slag. Het basis papier is wisper white cardstock van SU.
Het bruine ruitpatroon is gemaakt met de stempel van drie bloemenstelen uit de set.
Ik wilde toch een beetje het idee van veranderende filmbeeldjes maken, vandaar dat het aantal bloemetjes steeds toeneemt.
De inlegstukjes zijn voorzien van een blauw geïnkt randje en de buitenkanten zijn met beige inkt bewerkt.
Het is vooral mijn verbazing hoe mooi het effect kan zijn met alleen stempelen zonder andere toevoegingen.
De gebruikte gekleurde inkt is van Versa Color.
Happy stamping!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen