woensdag 13 mei 2015

Sweet Little Happy Box

Het voorbeeld van gescheurde stof waar tekst onderuit komt zag ik eens op internet en dat bleef in mijn hoofd zitten (daar is het veel te druk.....:-)
Opeens vond ik deze geweldige gaasstof vol roosjes bij Pipoos (scheurt makkelijk), pakte een twee vaks theedoosje van Xenos (was al paars geverfd) en heb dat bekleed met het super Paris papier van Pipoos.
Op de voorkant een stuk scrappapier van Bo Bunny met de tekst Happy en dan wordt het een Happy Box!
Grote blingsteen, een swirl met bling en nog wat parels hier en daar.
Voorjaar maakt zowieso happy en daarom bovenop een vogeltje dat brutaal haar nestje bovenop mijn doosje heeft gebouwd.....
Het nestje gemaakt met eerst een cirkel hobbylijm op je werkstuk (doe je maar één keer) en daarna jute rafels in kleine stukjes geknipt en deze al knedend in een rondje op de lijm gedrukt. De roze kleur erin komt doordat er roze tekst op stond.
De eieren zijn grote parelkralen.
Zij-aanzicht en.....
.....binnenkant van het deurtje. Daar word je toch blij van?
Om te bepalen wat erin te zetten mezelf gevraagd waar ik blij van wordt. De enorme hoeveelheid paste er niet in, dan maar een keuze gemaakt: kaartje krijgen (mini gemaakt) bos bloemen, grote strik, bling stenen.....
 balonnenlint, kant, sierspelden....
leuke foto's, bloemen in collages.....
veel strikken en mooie design papiertjes.
De bos bloemen gemaakt van op ijzerdraadjes gelijmde ponsbloemetjes en met parelmoer tissuepaper erom gewikkeld.
Zo staat het op tafel....
met dit als achterkant.
Ik ben bijna jarig en dat maakt de collage waarschijnlijk extra blij :-)
De 19de mag ik trakteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen