woensdag 27 mei 2015

Pocketletters maken en ontvangen. Wat een feest!

Het blijft heerlijk om te maken deze pocket letters. Het voelt alsof ik 9 kleine kunstkaartjes maak met een onderlinge samenhang.
Een Tim Holtz creatie is naar Alyson in Schotland gegaan.
Een time is memory letter voor Birthe in Denemarken.
Een heerlijk shabby gevoel met schudkaartje gaat naar Sandra in Nederland. Er zijn zoveel mogelijkheden en onderwerpen die je in zo'n pocketletter kwijt kunt en met weinig moeite een groot plezier.
Kadootjes in de brievenbus! Een prachtig ingepakte pocketletter ontvangen van Birthe uit Denemarken...
...zo shabby en wat mooi gemaakt.
Een bloemige mooie letter in pracht kleuren van Sandra.
Diana stuurt mij deze heerlijke "tearoom" met ook weer erg leuke goodies erbij.
Alyson stuurde mij deze vintage letter uit Schotland met als een van de goodies een geweldige sleutelhanger van Schotland met bedels van o.a. een vlag en doedelzak.
Zwartwit blijft toch ook altijd een prachtig in combinatie met felle vrolijke kleuren. Ik ontving deze letter van Carin waarvoor ook weer veel dank.

Ik heb nog afspraken lopen en verheug me er nu al op om deze pocketletters te maken. Wie nog twijfelt: het is een ontzettend leuke en originele manier om met anderen te swappen en je creativiteit te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen