zondag 16 november 2014

EPB systeem kaarten

De stapel briefjes met aantekeningen was geen doorkomen meer aan en hoe weet je nog wat bij welk doosje hoort?! Aangezien er opeens vier een candy titel hadden......
Een beetje melig geworden van al het epb'en dit doosje gescrapt omdat ik me inderdaad wat tweettweet begon te voelen.
Alle doosjes apart op de foto, tekstkaders gemaakt op de pc in Word, plaatjes erin en alle aantekeningen netjes over getypt. Vervolgens uitgesneden en per twee in hoesje door het lamineer apparaat.
Ik heb nu in totaal 32 projecten in koffie, lijm, verf, water en glitterglue bestendige plastic hoesjes in handig formaat.
Op de bodem de meegeleverde sticker met envelopmaten in cm.
Het grappige doosje staat nu bovenop het epb in de la van mijn hobbytafel direct voor het grijpen.
De foto's zijn wellicht wat wazig, dat komt door de reflectie en lamplicht, maar ik wil graag nog even dit idee delen.
Zeker een ietwat tijdrovende klus, maar dan heb je ook wat. Mocht mijn epb overwerkt raken...komt er toch een vervanging, zo onmisbaar is het nu toch wel geworden.

Er is nog wat toekomstige ruimte in de doos, voor spontane ontdekkingen. Nu tijd om weer echt te gaan scrappen, doosjes bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen