maandag 1 september 2014

My BIG wish is reality....!!!!!!

OH MY GOODNESS.....Nooit gedacht dat deze wens ooit werkelijkheid zou worden....een voor mij uitermate dure wens, de machine natuurlijk, maar vooral het risico van stans-verzamelen.....want ja, er is zo ontzettend veel leuks te verkrijgen en dan wordt het eindbedrag eindeloos. De keuze toch gemaakt, want deze kans komt waarschijnlijk niet meer aan mij voorbij.
Ik heb gekozen voor de Big Shot starters kit, waar je ruim 10 stansjes bij krijgt, een stapel papier om te embossen met schuurpapier (leuk effect) en een embossfolder, zodat je alvast kunt gaan oefenen. De stansen zijn van verschillende typen: een dikke zwarte die (werkt uitstekend met stof) platte zwarte stansen en de andere komen overeen met bijv. Marianne Design.
Waar laat ik op een logische manier al mijn stansjes?
De tip van Frans (Pipoos) was: insteek fotoboekjes bijv. bij de Hema. Vervolgens zag ik zakjes met magnetisch glossypapier 10x15 cm (printbaar).
Voorop een handig instekertje waarop je de inhoud kunt schrijven, zo vind je makkelijk een item terug.
Rechts het magneetvel met stansjes, links de ruimte om eventuele voorraadjes in te steken. Stevig touwtje om het midden en zo hangen bij mij de boekjes op. Makkelijk aan de zijkant van de hobbykast waar de bigshot in staat én (belangrijk begrijp ik) de stansjes liggen niet bovenop elkaar (behoud van de snijrand).
Daarbij worden de boekjes met tien vellen ook niet zo dik.
IK BEN ZO SUPER BLIJ, KAN HET BIJNA NOG STEEDS NIET GELOVEN ALS IK BIGGIE IN DE KAST ZIE STAAN...
Boekentip!
Ergens las ik op internet iets over het superleuke boek Wintertijd, zoekend bij bol.com zag ik ook de andere twee boekjes. Om op te eten, zulke leuke, verrassende, onverwachte en gezellige items. Erg prettig: de patronen zijn allemaal ware grote, dus geen onhandige vergrotingen meer.
Resp. 15, 10 en 10 euro, dus voor de straks donkere avonden een heerlijk stapeltje kijk en inspiratie boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen