dinsdag 22 april 2014

Special Spotlights for innovative creations

Wat een verrassing!
Een mailtje van Crafting by Designs dat ik, als één van vier uit 500 aanmeldingen gekozen ben als special spotlights.........
De inzending was mijn XXXL shabby chic garenklos die nu benoemd is als innovatieve creatie......
Ik bloos ervan. Nu mag ik een project naar keuze inzenden als guest designer voor de maand mei.
Wat een feestmaand, want dan kom ik ook in mijn fabulous fifties, jawel, 19 mei word ik 50 jaartjes jong en beginnen de lentekriebels pas echt ;-)
Special Spotlights for innovative creations
Bovenstaande link verwijst naar mijn nominatie.

Het was al zo'n feest om te maken, een kadootje op zich.
Nu nog bedenken wat ik ga insturen als project voor mei.......

2 opmerkingen:

  1. Wow, gefeliciteerd zeg met deze eer! Ben benieuwd wat voor project je gaat maken als gastdesigner.
    Groeten, Aartje
    P.s. Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Leuk om te zien wat een mooie eigen draai je aan de card in a box hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat dit was ook een super creatie die mooie klos!
    Pffff ik ben er bijna...........

    BeantwoordenVerwijderen