zaterdag 12 april 2014

Pasen Waxinelichthoudertjes

Een vriendin van mij heeft een sweet baby boy, hij is nog geen jaartje oud. Dat betekent ook, dat hij nog snoept uit de kleinste Olvarit potjes. Komt dat even mooi uit. Ook met pasen mogen er gezellig lichtjes branden op tafel.
Mijzelf weer heerlijk uitgeleefd met het rafellint van de Action, het is zo leuk om te doen, vooral snel en een goed resultaat.
Deze bloem vind ik zelf nogal leuk geworden, eigenlijk heb ik niets anders gedaan dan een strookje lint in een dotje lijm gedrukt, niets draaien of wikkelen.
De veren heb ik bewust zo horizontaal gestoken, want boven een vlammetje laten wapperen leek me ook niet zo'n goed idee.
Het lilalint is toch op deze manier ook wel erg fris, de bijpassende flatback parels kreeg ik gratis bij een bestelling, wel op het juiste moment.
Het witgele twine is van Action.
Jawel, ook hier mogen de eierschillen niet ontbreken, de nodige bling weerkaatst leuk als de kaarsjes branden.
Vooral veel kreukels maken. Ik heb alles geplakt met dubbelzijdig plakband van de Action, schoon en het zit goed vast.
Inspirerend, al die ideeën lichtjes........

1 opmerking:

  1. Wauw, PRACHTIG!!!!
    Die bloemen, HEEL mooi gemaakt.
    Ik heb ook van dat lint, maar ik gebruik het nog veel te weinig, ga het nu toch eens proberen.
    Wat goed dat je nu steeds meer bij de Action koopt (lekker goedkoop en veel leuke spullen!)

    En die potjes, die blijven leuk, jammer dat mijn kinderen eruit zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen