zaterdag 12 april 2014

Pasen Fotolijst

Ik zie soms zulke prachtige foto's op internet, dat ik ze gewoon moet printen, uiteraard op mijn zo favoriete stempellinnen van Joy.
De lijst was kapot en kocht ik voor een prikkie bij Xenos. Het linnen er bovenop geplakt. Stroken ongebleekt katoen en Action lint langs de randen.
Metalen hoekjes wit geverfd, geeft toch altijd zo'n extra vintage uitstraling.
Een houten klosje met daarom wat lint, "wonder" is gestempeld met houten letter stempeltjes en archival inkt. De grote hartparel is van Xenos.
De kleine bloemetjes bling zaten in een setje bling van Pipoos.
De grote bloem is van Prima Marketing, eronder vintage veren.
Gezellig bloemen setje met nu wel heel kleine doch schattige rozenknopjes.
Het woord wonder, dacht ik later, kan je zeker tweevoudig uitleggen: in het nederlands wonder en in het engels 'I wonder....'
Bovenlangs nog wat bloemen en parelketting, de vlinder was koper en heb ik geverfd. Ik blijf naar die foto kijken, heel bijzonder.
Ik ben klaar met Pasen binnen, alleen nog wat leuks op de buitentafel en de beloofde derde eierdoos als een mooi kado.

1 opmerking:

  1. Hi hi, wat een geweldige foto, die vraagt idd om een mooie lijst.
    Helemaal goed dit!
    Ik dacht meteen aan I WONDER, want die mevrouw vraagt zich toch van alles af zo te zien.
    Leuk weer hoor.
    Fijne zondag Daphne

    BeantwoordenVerwijderen