dinsdag 8 april 2014

Lente Lamp

De glazen vaas heb ik een keer van mijn vriendin Rina gekregen en ja, ik biecht het maar eerlijk op, tot een paar dagen geleden stond deze nog gevuld met sneeuw- en kerstballen.......
Het bijzettafeltje staat in een heel donker hoekje van de keuken en het was een perfect schemerlampje, heel gezellig in het hoekje. De slinger kerstlampjes is zo donkergroen, bijna zwart, dus niet direct herkenbaar als kerst. Daarbij is het ledverlichting waar je gewoon in kunt kijken.
De onmisbaar geworden "schemerlamp" heeft nu een definitieve plek verworven: gewoon aanpassen aan seizoen of situatie.
De vaas is gevuld met stro (verpakkingsmateriaal), klein gescheurd muziekblad uit een oud volksliederenboek, mijn geliefde Action diamanten, eieren (de echte van de Action) en om het geheel compleet te maken...
echtpaar Piet! Mama piet broedt en papa piet zit op de uitkijk.
Heerlijk hoor, als papier al zo vergeeld (liever gezegd verbruind....) is dat er niets meer te distressen valt.
 
Groot voordeel van led lampjes is wel, dat ze niet warm worden, geen zorgen dus over gebraden vogeltjes met gekookte eieren.....
De rest van het tafeltje verraadt mijn voorliefde voor de fyfties en sixties en dat ik groot liefhebster ben van Marylin.

1 opmerking:

  1. Wat een gezellige boel en wat een leuk, origineel idee.
    Lekker genieten.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen