vrijdag 21 maart 2014

Memobord Keuken

Een memobord in de keuken was heel nodig. Kennelijk heb ik overal stapeltjes met notities, bonnetjes, briefjes een kaarten.
Het lint (wibra) heb ik van mijn vriendin gekregen en bracht mij op het idee van een stoer memobord.
Een frans post thema met post twine rondom het bord gewikkeld.
De basis is dik fibrefill op een canvasdoek. Beige canvas stof bestempeld met archival inkt. Een soort ruitpatroon gemaakt met het lint.
Op de "kruispunten" houten knopen van de action met bijpassende metalen sleutel en slot.
De bloemen zijn gemaakt m.b.v. de daisy ponsen en een oud boek. Ertussen een pennib van TH.
De stempelafdrukken werden verrassend goed, helemaal deze prachtige vleugels (clearstamps van
Viva Decor).
Leuk is, dat de metalen sleutel wel erg veel lijkt op een sleutel van het lint.
Zes knijpertjes gemaakt, eerst geïnkt met vintage photo, beplakt met papier, bedeltjes waarvan ik de oogjes heb afgeknipt en een stukje lint.
Eén zo'n envelopje is gebruikt voor de knijpertjes, deze had ik nog en dat kwam even mooi uit.
Het korte muurtje in de keuken waar een aluminium hoekstrip op zit. Daar schuif je zo gemakkelijk allerlei papierwaren onder........dat het onoverzichtelijk veel werd. Nu kan ik het behang weer zien.
Altijd weer erg leuk om te maken en te gebruiken.

2 opmerkingen:

  1. Zoooo dit heb je weer even schitterend gemaakt Christine!
    Wat leuk om zoiets aan de wand te hangen dan kun je er elke dag met voldoening naar kijken en van genieten.
    Mooi gebruik gemaakt van de diverse prachtige stempels en de wasknijpers ook al zo mooi gemaakt!
    Geniet van een fijn freubelweekend want buiten is het maar frisjes.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een schitterend bord gemaakt Christine! Ik ben er helemaal weg van, want ik hou ook zo van dit postthema. Heerlijk om naar te kijken is jouw wand zo!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen