zondag 16 maart 2014

Aftelswap

Swap verstuurd
De post tussen België en Nederland heeft het deze keer duidelijk via een D-tour gedaan, zowel heen als weer deed er een kleine week over.....
Felle lente kleuren.....
.....en een grote bloem.
Zoals beloofd geen rare fratsen meer met mijn naaimachine, omdat ik met de vorige bloemen iets hoorde kraken binnenin de machine dacht ik dat ik het kapot gemaakt had. Nu alles met de hand genaaid, de gaatjes in spiraal vorm uit "de vrije hand" geprikt en met dik handgaren gestikt. Het kost een beetje.....meer tijd maar wel mooier dan met de machine.
Het knopje is een stoffen splitpen van Pipoos.
Ik kon het niet laten om weer eventjes een oude liefde op te pakken: borduren op karton, in dit geval een boekenlegger in een plastic beschermhoesje.
Bonte lintjes met bonte knoopjes.
In het doosje: een labeltje uit een scrapvel met houten letters......
.....knoopjes, bedels......
bloemen, vlinders........

en lintjes. 

Swap ontvangen
Prachtige swap uit België helemaal in lila.
De envelop ook al helemaal in vrolijke lente sfeer.
Een prachtige camée!
Bijpassende kaart met vlinders en binnenin een lieve persoonlijke tekst.
Een grote verpakking vol vlinders.......
....mooi kant waarvan er al eentje op mijn naaimachine hoes zit.....
....prachtige bloemen vooral de rozenknoppen.......
.....bedels en knoopjes, ook de klok is een knoop.
Dankjewel Peggy voor deze mooie swap waarvan alweer een hoop spulletjes in gebruik zijn.

1 opmerking:

  1. Heel graag gedaan hoor, jij ook bedankt voor de mooie swap.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen