zaterdag 21 december 2013

Kerst Swap 2013

Swap verstuurd

Het engeltje heeft er zeker voor gezorgd dat ik, zo ziek als ik was en met het tempo van een slak, in staat was de swap überhaupt te maken. Verdeeld over heel veel dagen was ik er uiteindelijk heel trots op. Veel belangrijker: Jolanda, mijn swapmaatje, was er heel blij mee en daar heb ik het met alle liefde voor gedaan.
Muziekpapier uit een oud stuk bladmuziek, zelfklevend kant van Blokker, belletje (natuurlijk) als knopje, houten sterretjes van Xenos, zelfgemaakt bloemetje en veren/parels van Feestje.
Uiteraard horen er sneeuwballen bij en de randjes geïnkt met vintage photo (ik ben nergens zonder mijn potje....).
Er horen natuurlijk spulletjes in de la, dus in dit geval kleine knijpertjes (Action blank hout) met muziekpapier, sterretjes, bling steentjes en sneeuwballen. Nog losse sterren/ballen rondom gestrooid. De knijpers gekleurd met age mahonie distress inkt.
Het ornament, daar moest ik even over nadenken (ook dat werkte niet optimaal :-)
Een nameplate koper van Artemio Oldies (Pipoos) geverfd met parelmoer acryl verf van Ation. Toen gebeurde er iets geks maar ook heel welkom: het leek wel alsof de koperkleur oploste en het lijkt net alsof de nameplate altijd ijzer is geweest?! Terwijl de verf echt niet overal dekkend is.
Er in een afbeelding uit een knipvel van MD, tekstje Tiny Tekst, veel kantjes met kerstbedels van MD en zo'n geweldige facet fragment met ook een afbeelding uit hetzelfde knipvel.
Ik heb wel alle onder- en bovenkantjes van de kantjes dubbel gevouwen en gelijmd, rafels weg en steviger.
 Zo lief niet? De kleine en de grote kerstman......
Voor mij is dit toch wel een bijzondere kerstman: groen. Als je tegen de zijkant kijkt zie je echt de man drie keer, dat geeft de diepte aan de hanger.
Tsja, kerst is een tijd om anderen ook een beetje te verwennen, dus een aparte organza zak met vanalles, incluis kerstballetjes en grote sneeuwballen, knopen, kantjes, papiertjes etc.
 Op een kaartje en
rondom een oude wasknijper.
Een heel leuke swap!

Swap ontvangen

Heeeerlijke swap, helemaal mijn smaak en ik ben er ook erg blij mee. Alles was prachtig verpakt met mooi feestdagen lint er omheen, maar ik was natuurlijk te nieuwsgierig en vergat een foto te maken....... Er zat ook een prachtige vintage kerstkaart bij.
Per mail had ik Jolanda beloofd de chocola niet eerder op te eten dan als de foto was gemaakt, nou Jolanda het was heerlijk om in een kerstman te bijten :-)
Het ornament prijkt aan de muur want wat is dat leuk.
De inhoud: leuke houten labeltjes, wat een prachtig kant is dat, schattig gipsen beertje en knoopjes (sorry er ligt er een onderste boven....). Dankjewel Jolanda!
Ik wens jou en iedereen een gezellige voortzetting van deze feestmaand.

1 opmerking:

  1. Oeps zie nu pas je mail.. Was een weekje weg. Heerlijk he die chocolade.. Ik vond jou swap ook super gaaf . Misschien mogen we nog eens swappen

    BeantwoordenVerwijderen