zaterdag 28 december 2013

Hobby Shoppen

Let's go shopping!
Na viertien dagen bedrust kon ik niet langer wachten om weer 'ns eventjes uitgebreid de tijd te nemen om door het centrum te lopen op zoek naar hobby spulletjes en aanvulling van basis materialen zoals lijm, tape en papier.
De shoppingtour begon bij de Action (eerste foto) omdat ik nog maar een half rolletje dubbelzijdig tape had. Bingo! Gelijk het schap leeggehaald en dat waren in totaal 18 rollen voor slechts 32 cent per stuk en het plakt enorm. Verder bling (met schattige bloemetjes en druppels) parels, doilies, lint en jawel papieren bloemen: roze voor het shabby gedeelte, groen voor als het ergens bij moet passen en drie verpakkingen van de donkere bruin/paarse die prima combineren met TH. Wellicht op zichzelf niet zo uniek, maar gecombineerd met andere/zelfgemaakte bloemen echt de moeite waard. Voor de 69 cent hoef je ze niet te laten liggen met parelsplitpennen in het midden. Niet te vergeten de geweldige knoopjes.
Naar Euroland voor nog 6 pakjes Studio Light knipvel met bijpassend dubbelzijdig sierpapier, nu ook shabby etiketten en de oude post.
Pipoos was de volgende winkel, ik had ook nog een kadobon voor Sinterklaas gekregen. Een nieuw 3D schaartje voor de knipvellen, Artemio Oldies nameplates en klokwijzers, schitterend breed kant met roosjesrozetten, bedeltjes van Marianne Design voor de helft van de prijs (leuke pocketwatches en een oud dubbeltje) en een verpakking met drie harten ponsen in drie maten waarvan de grootste een schattige schulprand heeft.
Wens vervuld, deze wilde ik al heel lang om weer andere bloemen te kunnen maken, maar prijzig (€25,--) is het altijd wel.
Pipoos heeft ook prachtige scrapvellen in de uitverkoop, ik heb het thema travel/oude post die dubbelzijdig zijn en ook oude rekeningen en prachtige teksten hebben. Veel scrapvellen hebben zo'n smal randje dat je er eerst af moet snijden en waar vaak alleen een barcode en het merk op staan. Soms zijn die randjes aan één kant prachtig zoals bij twee van deze vellen met een mooie print vol rekeningen, tickets, kompas etc. zoals je op de foto kunt zien. Daar maak ik zelf tissue tape van, gratis en uniek.
Pipoos voorziet mij ook van het onmismare 3mm brede supersticky tape waarmee ik zoveel doe (bijv. kantjes plakken als lijm er doorheen komt) en de even onmisbare alles lijm.
Na Pipoos door een voor ons nieuwe winkel: Big Bazaar. Twee houten harten met houten labeltjes (tekst kan je verbloemen of de achterkant gebruiken) samen voor €4,--. Scrappen voor de grote eettafel voor als de kerstdienbladen weg moeten, anders is de tafel zo leeg.
Om de hele hobby bling look compleet te maken zag ik bij de kassa van Action nog een rode leesbril met bling :-)
Zit ik toch in stijl achter mijn hobby tafel.
Nu vind ik het zo de moeite waard wat ik bij Action gevonden heb dat ik het even wilde laten zien, het hoeft niet altijd duur te zijn om een groots resultaat te geven.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullen heb je geshopt zeg. Super. Lachen dat zelf je bril nu in bling bling stijl is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah! dus jij hebt al het dubbelzijdige tape gehamsterd haha!
    Gave aankopen, die kom ik gauw es bewonderen hoor :)

    Groetjes!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jou blog is echt mooi ! top! heb je een webshop waar ik kan winkelen????

    Gr, Deisy Lopez

    La Lopez
    wieksloterweg W.Z.3
    3763 LH Soest
    Tel: 035 6032990
    Mob:0613551836
    www.lalopez.nl
    info@lalopez.nl
    webshop
    www.lingerieartikelen.nl

    http://www.facebook.com/www.lalopez.nl
    Like my page on facebook

    BeantwoordenVerwijderen