woensdag 2 oktober 2013

Lipgloss Swap Verstuurd

Ik was deze swap te laat.........door de genoemde schilders, alhoewel mij dat wel spierwitte plafonds heeft opgeleverd en da's wel heel mooi.
Een mini "album" is het geworden van slechts 9 cm hoog. Er werd gevraagd om lipgloss in een leuke verpakking, 3 mtr lint/kant en een label of kaartje. Waarom niet in boekvorm? was mijn eerste idee.
Kaften gemaakt van karton uit een andere verpakking en het gratis Hornbach behang.
De randen van de rug hebben een roosjes bandje (Feestje) en twee zelfgemaakte knopen van het gebruikte sierpapier (Studio light) naast een camée.
Een samenstelling van shabby bloemen (Xenos, Feestje) met mini pompoenetjes, strik en linten en een veer.
Deze zo kleine pompoenetjes eens bij Pipoos gekocht in de uitverkoop en ze zijn zo leuk, maar ik kan ze nergens meer vinden. Iemand een idee?
Het is altijd handig als een boek kan blijven staan, dan zie je alle kanten. De rug heeft een stoel bedel (Feestje) met strik, een parel splitpen (Pipoos), zelfgemaakt roosje en roze ballekes........
Het blaadjes lint (Feestje) loopt door naar de achterkant met daarop de flatback parels van Xenos. Het Actionlint is gelijmd en vormt de sluiting van het boekje.
Overzichtsplaatje..........en natuurlijk ook te zien hoe goed ik mijn tafel gepoetst heb en je de spiegeling erin ziet ;-)
Je doet het album open en dan zie je dit, alle gevraagde items handig en overzichtelijk bij elkaar.
Het doosje met de lipgloss (pearl and shine van Labello), daarop is uiteraard de rug van het album afgemeten, is gelijmd en zit nog extra vast met de splitpen op de rug.
Een karton met sierpapier bekleed, op de achterkant drie lange stroken Actionlint gelijmd, het geheel tegen de kaft geplakt en drie typen lint/kant/band ertussen vastgestrikt.
Het blijft toch heerlijk spul van Action, ook omdat het rekbaar is kan je er gemakkelijk iets onderuit halen en weer terug plaatsen.
Een gezellig woonkamer labeltje m.b.v. de Eline's Huis stempelset dollhouse en een lampelkap met een gat...... veel lint en pareltjes.
De swap compleet gemaakt met veel extra's, omdat Monique zolang op mij moest wachten. Ik hoop dat ik haar heel blij gemaakt heb met o.a. stansjes, knopen, spelden, lint etc.
Een heel leuke swap om te maken en te ontvangen.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij je swapmaatje geel erg blij gemaakt. Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Echt waar, heel heel mooi.

    WB die pompoentjes, kijk eens bij Blokker, of misschien bij de HEMA? Anders zou ik het ook niet weten (misschien het pompoentjes lint kopen en ze daar af halen??)
    Succes ermee, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gemaakt christine
    Ziet er super uit en ik weet zeker dat ze t lange wachten op de koop toe neemt als ze dit binnen krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooi geheel.... Helemaal top!! Een feest om zoiets te mogen ontvangen.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen