woensdag 2 oktober 2013

Lipgloss Swap Ontvangen

Zo schattig! De ontvangen lipgloss swap, dankjewel Monique!
Het is een wat late post, maar dat kwam doordat ik schilders over de vloer had en daarna een flinke schoonmaak.......
De laatste tijd lijken engeltjes en engelenvleugels een belangrijke rol te spelen bij mij, ik ontvang vleugels en engeltjes, ik maak vleugels en gebruik opvallend veel veren.
De vleugels zijn ook bewerkt met glitters, een prachtig tasje.
De inhoud: doosje gloss, clearstempeltjes, kantjes en labels.
Schattig roosjeslint en een doosje speciaal voor mij.
Monique je hebt er iets heel moois van gemaakt, het kant en band komt zeker van pas en vooral de spelden met de hartjes zijn zo leuk.
Deze lipgloss heb ik nog niet eerder gezien
en als je de verpakking openmaakt zie je een spiegeltje met kwastje.
 Op het doosje een een prachtige camée
en een sleuteltje.
Monique, geweldig ik ben er heel blij mee!

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er nog eens leuk uit Christine

    Groet Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed verwent zeg. Leuk als zo'n swap zo'n succes is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook heel erg mooi.
    Past precies bij jou, helemaal jou stijl vind ik.
    Mooi gemaakt.
    Die Lipcloss is volgens mij van de Action, MAX is nl hun merk naam (nou nou nou?? Heb ik het goed?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lindooo y la bolsa ohhh me encanta.

    BeantwoordenVerwijderen