donderdag 5 september 2013

Santa Can

Simpel, doeltreffend en er is geen twijfel mogelijk tegen wiens buik we hier aankijken......:-)
Een perfecte vaas voor een bos hulst of leuke zelfgemaakte kerst ornamenten op stokjes.
Ik kwam dit leuke idee tegen op het volgende blog: Santa decoration.
Eerst moest ik opzoek naar een alternatief voor verf, want ik heb geen rode acrylverf. Opeens dacht ik aan de mooie verpakking van Feeste Enzo, het rode vloeipapier. Het blik volgesmeerd met power pritt en het papier erop geplakt.
De gespen zijn van de stoffenwinkel (groot) en artemio oldies (klein).
De riemen zelf zijn gemaakt van een "gratis" riem: laatst kocht ik in Amsterdam een rok met een heel brede ceintuur erin, maar dat zat mij niet lekker. Omdat het materiaal zo op leer lijkt, heb ik de riem bewaard, bijv. voor de cover van een miniboekje.
Er is gelukkig nog een stukje over. Het rafelt niet en is heel soepel.
Het geweldige sneeuwballen ijzerdraad refereert aan de witte bontranden aan zijn jas.
Meer is niet nodig om een wel heel sprekend item in je huis te hebben.
Pfffffft happy santa en dat creëer ik dan naast een hard loeiende ventilator en 28 graden in de kamer. Hohoho.......

5 opmerkingen:

  1. HOHOHO dat ziet er gezellig uit

    Groet Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is wel een heel erg leuk idee.
    Lijkt mij ook wel goed te doen door kinderen, dit ga ik zeker onthouden (nu alleen de riem nog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, deze zijn echt leuk door verschrikkelijkheid :D

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee.
    Ik heb je gepind hoop da dat oke is.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen