woensdag 29 mei 2013

Vlinder Swap

Natuurlijk interpreteer ik vlinders weer geheel op mijn eigenwijze wijze.......
Notebook A6 Hema, beetje metal art, hele boel lint en tule, kettinkjes en bedels.
Heel leuk om handgreepjes eens te laten bungelen. Een beetje lastig om het strookje uit de dymo goed vastgelijmd te krijgen. Glossy accents jawel, goed lang vasthouden maar en toen kreeg ik mijn vinger niet meer los.....
Voor de nodige variatie maar eens kralen aan een veiligheidsspeld geregen.
De binnenkant van de kaften bekleed met een scrapvel van TH. Per toeval vind ik al googlelend een prachtig scherpe afbeelding van een pagina uit een boek die wel erg veel lijkt op het scrapvel. Uitgeprint via Word in A6 formaat op wat dikker karton.
De achterkant van het notebook, altijd leuk als je besluit om het te laten staan i.p.v. neer te leggen.
Hoe meer vlinders hoe gezelliger, dus een rijkelijk gevuld vlinderkastje. Een prima oplossing voor doosjes waarvan ik de deksel volledig zoek ben.......
De postzegels uit USA zijn geprint, takje een Eline stempel en het knoopje van Pipoos.
Bovenop een vlinder uit mijn grote pons, een oude ansicht met envelop. Achterop een haakje zodat het ook opgehangen kan worden.
Vergezeld van een vlinder pop up kaart (foto vergeten te maken) is het geheel naar Ingrid gefladderd. De vlinderkastjes blijven leuk, ook als je wel een deksel hebt en het alleen daarin maakt, in het doosje bijv. een kadootje. Een onverwachte verrassing voor de ontvanger.

7 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je er weer van gemaakt. Prachtig zeg en enorm mooi gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg , ik ga binnenkort eens experimenteren met de techniek met folie en verf, ik zag op je blog een uitleg daarvan leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer schitterend uit,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful butterfly work all round... that book cover is sensational!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen