zaterdag 4 mei 2013

Moulin Rouge

Het boek van Julie Nutting is een lust voor het oog, je raakt niet uitgekeken en staat natuurlijk vol inspiratie.
Het patroon voor deze doll die door splitpennen beweegbaar is staat er ook in. Ik wilde mijn doll een "uit de oude doos" sfeertje meegeven, vandaar de bewuste verfvegen.
Het haar, de schoenen, handschoenen e.d. mag je zelf tekenen. Het hoedje heb ik zo mijn draai aan gegeven.
De gebruikte stempels zijn van Eline's Huis, de rode bloem komt achter uit een vintage action papierblokje.
Aangezien ik absoluut niet kan tekenen (wel heel mooi kleuren) heb ik het hoofd van een doll stempel afgedrukt, ingescant en groter uitgeprint. Vervolgens alleen het haar uitgeknipt en ingekleurd.
Er valt altijd wel iets te verzinnen om er via een andere D-tour te komen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen