zaterdag 18 mei 2013

Eline Pellinkhof in Dordrecht

Een reuze gezellige ochtend! Samen met Eline tegen de multicolor achtergrond bij Pipoos. Dé kans om Eline te ontmoeten en in gesprek te raken met de bedenkster van al die leuke stofjes, stempels, papiertjes en tot mijn grote blijdschap nu ook katten. Alle items uit haar nieuwe boek waren aanwezig om zelf te kijken hoe het is gemaakt.
Pipoos Dordrecht, complimenten voor deze meet and great!
Helga verzorgde de make and take waarbij we gezamenlijk een heel leuk labeltje maken, maar ook ideeën uitwisselen en een gezamenlijke passie delen.
Dank Helga, je werkstukken zijn een inspiratie en je hebt mij wel geleerd om nooit meer kleine stukjes papier weg te gooien.......maar er de mooiste kleine items mee te maken.
Het label is gemaakt van een gestanst lijstje, het prachtige landkaart papier, de beachhouse stempelset en een touwtje mag niet ontbreken.
Natuurlijk kon ik het niet laten om toch ergens iets te distressen......en heb het leuke etiket verkreukeld en gescheurd waar het touwtje loopt.
Het kompas slechts gedeeltelijk gestempeld en uitgeknipt, het tabje uit de losse pols geknipt en "storm" komt uit het stempelset.
Het vlaggetje en het strookje is van Eline's Beachhouse papier en een lintje van Marianne Design. De mooie wijzer is ook een beach stempel.
Tot slot heeft Eline deze lieve groet in mijn boek geschreven.
Nadat ik nog even een lapje kurk, papier, houten bootje en een borduurring heb gekocht, met een heerlijk gevoel naar huis.
Tenslotte ben ik morgen jarig, maar wat een bijzondere manier om het pinksterweekend te beginnen, een kadootje!

6 opmerkingen:

  1. Als nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes vanuit Amersfoort,
    Connie van der Wouw(had een vreselijke spel fout in mijn berichtje vandaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christine,
    Ik vond het supergezellig om je te mogen ontmoeten, en van jouw creativiteit mee te mogen genieten en te delen. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verslag. Leuk je te ontmoeten. Je was er als eerste en zo enthousiast!!! Mooie dingen maak je, ik kom nog eens kijken hoor. x Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bericht en foto's! Het was zeker ontzettend leuk! Leuk je te ontmoeten. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh, wat gaaf om haar eens in hete cht te ontmoeten!!!

    BeantwoordenVerwijderen