woensdag 8 mei 2013

Armband Swap Ontvangen

Er zijn van die momenten, dat ik alweer zo geweldig blij ben door een verrassing en dat is na het ontvangen van deze armband.
Zo origineel en niet iets waar ik aan denk bij het woord armband, dit is een arm sieraad!
Het zit als gegoten, brengt je terug naar een victoriaans tijdperk en vertelt een verhaal d.m.v. kleine collages.
Lieve Consolata, dit is een echt topstuk!
De sluiting was voor mij ook onbekend, maar werkt in de praktijk heel makkelijk en zit goed vast.
Ja ik geloof zeker in creativity.
Mooie steen!
Alles klopt, zoals de mooi afgewerkte zijkanten.
Het tweede armbandje is zo schattig en duidelijk met love gemaakt.
Een bijpassende kado envelop waar ik de armband ik bewaar als ik 'm niet draag.
Een spetterend feestje als je dit uit de brievenbus haalt.
Consolata ik kan je niet genoeg bedanken, een prachtige swap!

2 opmerkingen:

  1. wat een pachtstukken kom ik tegen op je blog. Ik zit elke keer weer met verbazing te kijken,Je armband ook weer en dan deze die je van Consolata hebt ontvangen....Ik was op zoek naar een link naar het blog van Consolata, maar kan het niet vinden......Ben zo nieuwsgierig naar haar creativiteit......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word er nog verlegen van, bedankt voor je complimenten. Ik vond het heel leuk om voor jou te maken.

    BeantwoordenVerwijderen