woensdag 8 mei 2013

Armband Swap gemaakt

De woorden brocant, romantisch en sewing speelden een grote rol. Daarbij vind ik het altijd leuk iets onverwachts te doen en dat is deze keer de mini houten garenklosjes waar ik een kantje omheen gewikkeld heb.
Een bijpassende kadoverpakking gemaakt van een groot luciferdoosje met een bodem van foamboard. Nu kon ik de armband vastprikken met kopspelden.
De armband bestaat uit 3 losse kettingen: koper en brons schakel en een geregen bandje van miniparels met roos. Alles bijelkaar aan een oh zo handig magneet slotje.
De knoopjes zijn vastgestrikt aan een schakeltje of met een lintje aan een bedel.
Vervolgens in een toepasselijke envelop naar Consolata opgestuurd.
Een leuke en weer eens heel andere swap. Ik vond het een hele uitdaging (lang geleden dat ik sieraden heb gemaakt) en lag soms een beetje in de clinch met mezelf, maar uiteindelijk is het gelukt.

5 opmerkingen:

  1. Wow I love it! All the different little charms, so cute.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love it too. Heel erg bedankt Christine ben er enorm blij mee. Heb er al een extra safety kettinkje aan gedaan zodat ik hem niet ga verliezen. Ben daar een ster in met armbanden namelijk. En deze ben ik zuinig op.
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty - the charms are lovely!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je armband, wat leuk zeg en ik ben helemaal niet zo van de vintage maar vind deze erg leuk en die klosjes met dat kant ga ik onthouden!
    mooi hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit uitgebreid op je blog te neuzen :). Wat is dit een gaaf project! Vind het super om te zien!! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen