vrijdag 1 maart 2013

ROYAL MAIL

Swap uit Engeland ontvangen!!!
En ja het is met recht royal, want wat is de inhoud ongelooflijk mooi, way too much, verrassend, wat een variëteit aan spullen en wat prachtig gemaakt. Ik bleef maar denken: "dit is veel te veel", wat ben ik verwend.
Een prachtige kaart met binnenin een persoonlijk geschreven tekst.
Een groot boek als doos voor alle extra's.
 
De inhoud is verbluffend! Teveel om op te noemen.
Dan zijn foto's heel handig.
Metalen vintage lijstje.
Groot vel plakparels.
Zoveel soorten kant, lint, kralen, strikjes........
Dé bottlecaps als armband die nu gelijk om mijn pols hangt. Ik vind 'm super, wat een origineel idee.
Een mooi kanten ornament met een bottlecap en vintage afbeelding.
Een verpakkig met die cuts en een labelboekje.
 Nog meer prachtig gestanst decopaper.
Schaar, sleutel, houten embellishments, knopen etc. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar wat ben ik hier ontzettend blij mee. Thank you so much NIcole!!!

3 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor!! Wat zitten er leuke dingen in daar kun je weer mooie creaties van maken.Ben benieuwd. Groetjes



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Christine,
    So glad you like it!
    I'm gonna have to get the pictures from your blog to post on mine.
    I will reply to your email soon :)
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij verwent zeg. Daarom durf ik eigenlijk niet mee te swappen. Ik ben zo bang dat ik dan veel minder op stuur dan dat ik ontvang. Maar jij hebt geweldige spullen geswapt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen