woensdag 20 maart 2013

Pins, Clocks and typewriters

Ik schrok laatst nogal, toen ik mijn een na laatste veiligheidsspeld pakte voor een project... Op zoek naar spelden in de drie onmisbare kleuren, spotte ik deze verpakking bij de webwinkel Knutsel & Zo. Je krijgt voor slechts € 2,60 (ongelooflijk niet?) 66 spelden in twee maten: 2 en 3 cm in de kleuren oud ijzer, brons en koper. Gelijk 3 pakjes aangeschaft, geen geld voor een prachtige kwaliteit. Voor mij bijna onmisbaar basismateriaal.
Ik voel me nog steeds vaak moe, energieloos en nog niet helemaal opgeknapt, dus af en toe wat googlelen is dan een rustig tijdverdrijfje. Een houten verzameling klokken en typemachines van het merk Prima Marketing zag ik bij de webwinkel Hobbyvision. De verpakking is een stuk groter dan bijv. de doosjes van Kars en vooral de typemachines zijn heel mooi. Komt wel op hoor :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen